loading...
کامپیوتر و اینترنت
Ali Ganjizade بازدید : 79 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

بیماری جرب که یک بیماری واگیردار پوستی می باشد توسط یک نوع حشره ی انگل بسیار کوچک به نام سارکوپت اسکابیه که با چشم قابل دیدن نیست ایجاد می شود .برای پیشگیری از گسترش بیماری جرب باید فورا افراد مبتلا را از دیگران جدا کنند و نسبت به درمان انها اقدام نمایند .

بیماری جرب

بیماری جرب

بیماری جرب که یک بیماری واگیردار پوستی می باشد  توسط یک نوع حشره ی انگل بسیار کوچک به نام سارکوپت اسکابیه که با چشم قابل دیدن نیست ایجاد می شود . حشره ماده در داخل پوست انسان تونل هایی ایجاد می کند و در داخل تونل ها تخم گذاری می نماید . تونلها معمولا بر روی دست ، مچ دست آرنج و به خصوص میان انگشتان ایجاد می شود . در ناحیه تناسلی نیز ممکن است این مشکل پیدا شود .

تخم گذاری و حرکت انگل ماده در تونل ها به خصوص به هنگام شب سبب ایجاد خارش های بسیار شدید و آزاردهنده می شود اما در روز تقریبا احساس خارش وجود ندارد . گاهی در بیماری جرب خارش دادن مکرر و شدید سبب ایجاد خراش و زخم و عفونت ثانویه و پیدایش زخم های چرکین می شود ، معمولا همزمان با خارش دانه های کوچک سرخ رنگی در بعضی قسمتهای مثل لای انگشتان ، شکم ، زیر بغل ، کشاله ران ، اندام های تناسلی پیدا می شود میزان ابتلا به این بیماری را در جهان حدود 300 میلیون مورد در سال تخمین می زنند. ضمنا معمولا هر 10 تا 15 سال ابتلا به بیماری جرب به صورت اپیدمی (همه گیر) شیوع پیدا می کند . سابقا برای درمان مبتلایان به بیماری جرب بیشتر از پماد گوگرد دار(نگاهی به کبالت ، کرومیوم و گوگرد ) بنزیل بنزوات ، لیندین استفاده می کردند اما امروزه استفاده از لیندین ، پرومترین و کروتامینون بیشتر معمول است .

پیشگیری و درمان بیماری جرب

به گزارش بخش پوست ، مو و زیبایی سایت اسان طب ، برای پیشگیری از گسترش بیماری جرب باید فورا افراد مبتلا را از دیگران جدا کنند و نسبت به درمان انها اقدام نمایند . و تا خاتمه درمان به انها مرخصی بدهند و اجازه حضور در میان افراد سالم را ندهند . لباس و ملحفه بیمار را که طی 3 روز قبل از شروع درمان مورد استفاده او بوده باید با استفاده از آب داغ با مواد شوینده ویا صابون شستشو دهند و در دمای بالا خشک کنند که منجر به مرگ انگل و از بین رفتن تخم های آن شود .

در درمان و پیشگیری بیماری جرب از محلول 10 درصد دتول ( 1 پیمانه دتول در 9 پیمانه آب ) نیز می توان استفاده کرد به این ترتیب که لباس و ملحفه را مدت 1 ساعت در این محلول قرار داد . حتی توصیه می شود با خارج کردن افراد از اطاق و بستن منافذ از دود گرد یا گازهای مناسب دیگر برای از بین بردن این انگل استفاده نمایند . اساس پیشگیری از این بیماری ، رعایت نظافت شخصی و عدم استفاده از لباس ها و رخت خواب و ملحفه و پتوی مورد استفاده دیگران و اقدامات خاصی که اشاره کردیم باشد .

منبع مطلب بیماری جرب : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

Ali Ganjizade بازدید : 96 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏شود را می‏توان به جرأت قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست . قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم‏افزاری کامل کرده است . در این ترفند قصد داریم به معرفی ۱۹ نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم ...

Ali Ganjizade بازدید : 107 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (1)

 

در صورتی که دوست دارید تا با سرعت بیشتری با کامپیوتر کار کنید و خود را حرفه ای تر نشان دهید ترفندی فوق العاده را برای شما در نظر گرفته ایم . قصد داریم تا بیش از 200 کلید میان بر در محیط ویندوز را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها میتوانید به طور کامل کارهایی که میتوانید با موس انجام دهید را با کیبورد شبیه سازی کنید .

 

 

Ali Ganjizade بازدید : 96 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر از افرادي هستيد كه وب گردي كار اساسي شماست و شب و روز در حال سر زدن به سايت هاي مختلف هستيد توصيه ما اين است كه تمام اين مقاله را حفظ كنيد و ياد بگيريد زيرا بسيار بسيار براي شما كارامد است.

اين ترفند ها در واقع راه هاي ميانبر براي دست يافتن به محتويات سايت هاست و به بهبود تلاش شما براي دستيابي به محتويات سايت ها كمك مي كند .

Ali Ganjizade بازدید : 142 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

فیس بوک, آموزش فیس بوک, ترفند فیس بوک

Status خود را برعکس بنویسید !


Status در اینجا به معنی نوشته ای است که در مورد وضیعت خودتان مینویسید .
اگر شما مدت زیادی در فیس بوک حضور دارید حتما Status برعکس بعضی از دوستان خود را مشاهده کرده اید ،خب برای اینکار نیازی نیست شما از هوش بالا و مهارتی خاصی برخوردار باشید ، شما میتوانید از app های فیس بوک استفاده کنید ، اما اگر علاقه به نصب app ندارید ، یک راه آسان تر استفاده از سایت FlipText است .

Ali Ganjizade بازدید : 99 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

آموزش کامپیوتر, بدافزارها

چه نرم‌افزارهایی باید از روی ویندوز پاک شوند ؟

تشخیص اینکه کدام یک از نرم‌افزارهای نصب شده بر روی ویندوز بایستی Uninstall شوند ، گاهی برای کاربران مبتدی مشکل است . در این ترفند قصد داریم به معرفی یک یاری‌رسان کوچک و کم‌حجم بپردازیم که شما را در تشخیص نرم‌افزارهایی که بهتر است از روی سیستم حذف شوند یاری می‌کند . این موضوع به ویژه برای تشخیص بدافزارها و نرم‌افزارهایی که امنیت سیستم را به خطر می‌اندازند بسیار مناسب است .

Ali Ganjizade بازدید : 175 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

خب میریم بحث ساخت وبلاگ و وبلاگ نویسی رو شروع کنیم ! در این راه باید صبور باشید چون یکم طول میکشه تا وبلاگ نویس خوبی بشید ! مهمترین راهی که بنظر من تو این راه کمکتون میکنه نترسیدنه ! سعی کنید مطالبی که میذارید نوشته خودتون باشه ! از نوشتن نترسید ! هرچی بلدید بنویسید مطمئن باشید کم کم خودتون میفهمی چی بنویسید چی ننویسید ! تو این راه از هیچ چی نترسید !

 

خب بریم سراغ بحثمون ! اینجا من از ابتدایی ترین مرحله تا رسیدن به یه وبلاگ خوب و پیشرفته رو بهتون یاد میدم !

اولین کار مشخص کردن هدفتون از ایجاد وبلاگه ! بعد از مشخص کردن موضوع نوبت به انتخاب یه سرویس وبلاگ دهی خوبه ! شما میتونید تو این مطلب امکانات هر سیستم رو ببینید و با توجه به موضوع دلخواهتون بهترین سیستم رو انتخاب کنید ! ولی به نظر من رزبلاگ برای همه موضوعات انتخاب خوبیه و منم اینجا فقط رزبلاگ رو آموزش میدم !

برید به سایت Rozblog.com و مثل تصویر زیر روی گزینه ثبت سایت جدید کلیک کنید .

 

Ali Ganjizade بازدید : 159 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

خب امروز اومدیم یه بحث در مورد سیستم های وبلاگ دهی راه بندازیم . کدوم خوبه ، کدوم بده ، مزایای هر کدوم چیه ، کدوم به درد چه کاری میخوره و ...

خب یکی یکی سیستم هایی که میشاسم رو معرفی میکنم بعد تو مطالب جداگونه هر کدوم رو مورد نقد و برسی قرار میدم ...

 

1 - بلاگفا

2 - میهن بلاگ

3 - پرشین بلاگ

4 - بلاگ اسکای

5 - پارسی بلاگ

6 - ایران بلاگ

7 - رزبلاگ

 

Ali Ganjizade بازدید : 223 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

خب بذارید خلاصه کل مطالب رو براتون بیان کنم که چیزی رو از قلم ننداخته باشید !

1 - برای شروع هاست و دامنه را از شرکت های میزبانی وب خریداری کنید .

2 - سیستم وردپرس رو روی هاست نصب کنید ( سایتتون رو راه اندازی کنید ! )

3 - تنظیمات اولیه سایت ( قالب ، نصب افزونه ها و ... ) رو تنظیم کنید .

4 - یک موضوع مناسب برای سایتتون انتخاب کنید . سایت شما قراره تو چه زمینه ای فعالیت کنه ؟

5 - سیستم خبرنامه رو تنظیم کنید .

6 - صفحه فرود ( صفحه خبرنامه ) را در سایت راه اندازی میکنید و برای خبرنامه سایتتون یه محصول رایگان مرتبط با سایت فراهم میکنید .

7 - مطالب رو در سایتتون منتشر کنید و محصولات رو در برگه های جدا قرار میدید .

 

ادامه در ادامه مطلب ...

Ali Ganjizade بازدید : 231 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

خب بعد از اینکه تعداد اعضای خبرنامه سایتتون زیاد شد و چندین محصول رایگان براشون فرستادید نوبت به پیشنهاد ویژه خودتون میرسه ! ( وقت برداشت محصوله ! ) میتونید خودتون یک محصول رو تهیه کنید و بهشون پیشنهاد بدید یا اینکه از طریق فروش محصولات سایرین به درآمد برسید !

اگه تازه کار هستید پیشنهاد میکنم تو سیستم های همکاری در فروش عضو بشید و محصولات اونارو پیشنهاد بدید . به نظر من میزبان مارکت سیستم خیلی خوبیه چون هم پورسانتاش عالیه هم پرداختشون بسیار سریعه ! اگه هم دوست داشتیو میتونید تو سیستم های دیگه عضو بشید ، با یه جستجوی ساده میتونید این سایت هارو پیدا کنید .

اصل مهم : فقط باید محصولات مرتبط با موضوع سایتتون رو به اعضای خبرنامه پیشنهاد بدید ! هرگز خرید محصولات متفرقه رو پیشنهاد نکنید ! چون نه تنها سودی عایدتون نمیشه بلکه باعث میشه اعضای خبرنامه نسبت به شما بی اعتماد بشن و شمارو یه فرد تازه کار و غیر حرفه ای قلمداد کنن !

حالا رو ش ارائه پیشنهاد رو براتون توضیح میدم !

 

با ما باشید ...

Ali Ganjizade بازدید : 286 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

رسیدیم به قسمت چهارم یعنی آخرین قسمت مبحث ایجاد خبرنامه در ورد پرس ! اگه از بازدید کننده های جدید سایت هستین یا مطالب قبلی رو نخوندید پیشنهاد میکنم از این مطلب شروع به خوندن کنید که مطلب دستتون بیاد ! ببینید همه از ایمیل های تبلیغاتی بدشون میاد ! کاربرا بهتون اعتماد میکنن و نام و ایمیلشون رو در اختیارتون قرار میدن ، شما نباید براشون ایمیل های تبلیغاتی ارسال کنید و اعتبار خودتونو خدشه دار کنید ! ارسال ایمیل باید طبق زمان بندی و برنامه منظم انجام بشه ! بهترین کار اینه که هر 2-3 روز یه بار 1 ایمیل مفید یا محصول رایگان براشون بفرستید . فکر ارسال محصول پیشنهادی رو در ابتدای کار از سرتون بیرون کنید !

 

با ما باشید ...

Ali Ganjizade بازدید : 213 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

امروز با قسمت سوم بحث ایجاد خبرنامه در خدمتتون هستم . اگه میخواید یه وب سایت خوب داشته باشید و ازش کسب درآمد کنید داشتن یه خبرنامه واقعا لازمه . بدون خبرنامه سایتتون پیشرفت چندانی نخواهد داشت ! اگه مقاله های قبلی سایت رو نخوندید پیشنهاد میکنم از این مطلب شروع کنید . ببینید برای تهیه محصول رایگان برای سایتتون حتما لازم نیست چیز عجیب غریبی براشون بفرستید . فقط کافیه چند تا نکته ساده و پیش پا افتاده رو رعایت کنید !

 

در ادامه با ما باشید ...

Ali Ganjizade بازدید : 761 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

خب با دومین قسمت از مبحث ایجاد سیستم خبرنامه در سایت در خدمتتون هستیم . برای داشتن سایتی عالی حتما به یه خبرنامه تو سایتتون نیاز دارید . مهمترین قسمت خبرنامه هم صفحه فرودشه . پیشهاد میکنم قبل از خوندن این مطلب حتما یه نگاه به مطلب پیش بندازید . خب زمان این رسیده  که صفحه خبرنامه رو تو سایتتون قرار بدید . بعد از اینکه افزونه Alo EasyMail Newsletter رو نصب کردین به طور اتوماتیک یه صفحه ( برگه ) مخصوص خبرنامه ساخته میشه . شما میتونید این برگه رو تو پنل مدیریت وردپرس تو قسمت برگه ها مشاهده کنید .

 

با ما همراه باشید ...

 

Ali Ganjizade بازدید : 440 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

 

سلام . امروز با آموزش ساخت صفحه فرود و ساخت خبرنامه در ورد پرس در خدمتتون هستم ( اهمیتش واسه بازاریابی خیلیه !! )

صفحه فرود ( Landig Page ) چیست ؟

صفحه فرود همان صفحه ای هست که کاربران با وارد کردن ایمیل و نامشان میتوانند محصولات رایگان شما را دریافت کنند !

برای اهمیت این موضوع به آمار زیر دقت کنید ...

- افرادی که به سایتی وارد میشوند بین 10 تا 15 ثانیه طول میکشه تا تصمیم بگیرن این سایت مناسب اونا هست یا نه !

- حدودو 20 درصد بازدید کننده ها بعد از ورود به سایت متوجه میشن که سایت مناسب اونا نیست و بلافاصله سایت رو ترک میکنن ...

- 80 درصد بازدید کننده ها با اینکه به موضوع و مطالب شما علاقمند هستند پس از خروج از سایت شما دیگه به سایت شما برنمیگردند ( یکی از عواملش فراموشی اسم سایت شماست )

 

مزیت صفحه فرود و دریافت ایمیل اینه که بازدید کننده هایی که از سایتتون خارج میشن رو میتونه دوباره به سایت برگردونه !

 

شما با طراحی یه صفحه فرود زیبا و جذاب در عرض 10 ثانیه نظربازدید کننده رو جلب کنید ، اگر بازدید کننده به سایتتون علاقمند شد میتونید با دادن یک هدیه رایگان اسم و ایمیلش رو بگیرید و هر زمان که خواستید با ارسال یه ایمیل اونو به سایت برگردونید ! در واقع با اینکار شما بازدید کننده ها و ترافیک ارزشمندتونو حفظ میکنید !

اینکه چجوری صفحه فرود درست کنید ، چطوری خبرنامه رو تو سایتتون قرار بدید و اینکه چه چیزی به اعضای خبرنامه بفرستید خیلی مهمه !

ببینید مراحل کلی طراحی و ساخت صفحه فرود و خبرنامه اینا هست :

1 - ایجاد سیستم خبرنامه در وردپرس و تنظیماتش !

2 - ساختن صفحه فرود و قرار دادن فرم عضویت خبرنامه در اون !

3 - روش نوشتن توضیحات صفحات فرود و انتخاب محصول رایگان !

4 - طریقه ارسال ایمیل به اعضای خبرنامه و زمان ارسال ایمیل ها !

 

من آموزش این 4 مورد رو تو 4 مطلب جداگئنه براتون میذارم .

با ما همراه باشید ...

 

Ali Ganjizade بازدید : 131 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)
 

سیستم‌عامل جدید شرکت «مایکروسافت» به نام « ویندوز  8» قابلیت‌ها و امکانات متعدد جدیدی به چشم می‌خورد . ممکن است کار با آن‌ها در نگاه اول برای کاربران سخت به نظر برسد ، در صورتی که رابط کاربری « ویندوز 8 » بسیار نیز کاربرپسند است . در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 نکته و ترفند برای آشنایی بیشتر با « ویندوز 8 » بپردازیم .

 

 

Ali Ganjizade بازدید : 146 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

قطعات سخت افزاری کامپیوتر, ترفندهای رجیستری ویندوز

از ویندوز ۷ یا ویندوز ۸ و یا ویندوزهای قدیمی تر استفاده می کنید ؟ امکانات سیستمی جالب توجهی در ویندوز وجود دارد که مخفی بوده و چندان در دسترس نیست . برخی از آنها از طریق منوی استارت و جستجو قابل دسترس هستند اما برخی نیز تنها با وارد کردن کد در کامند لاین قابل دسترس هست .

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
وبلاگی متفاوت در مورد کامپیوتر و اینترنت ... هر سوالی داشتین مطرح کنید تا جواب بدم ... نظر یادتون نره ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 479
  • بازدید کلی : 35,000